Виробництво часнику в Америці зміщується з півночі на південь

 

У Сполучених Штатах Америки в даний час існує розрив у поставках часнику через перехід від каліфорнійського до мексиканського та південноамериканського сезонів. Велика частина часнику, який надходить з Південної Америки, менш популярний на американському ринку, й тому ціни будуть залишатися високими.

 

“Новий урожай каліфорнійського часнику зібраний, та в даний час часник з’являється зі складів,” говорить Марк Уїлсон (Mark Wilson) з Wilson Produce у Каліфорнії. «У Мексиці врожай також в значній мірі готовий, проте у США все ще наявні його запаси. В основному ми вирощуємо білий часник на півночі Каліфорнії, а також у Центральній долині Каліфорнії, слідом за сезоном фіолетового часнику. На початок сезону обсяг був нижче від початкових прогнозів, причиною стала сильна спека в червні місяці. Ринкова ціна коливається від $45-$65. Протягом останніх 3 років це цілком нормальна ціна для даної пори року, тим більше Китай не так активний на ринку США.”

Південна Америка стає найбільшим постачальником

На даний час основними постачальниками для Північної та Південної Америки є Чилі та Аргентина. Однак їх поставки у Сполучені Штати будуть обмежені, оскільки ці країни в основному вирощують китайський часник, який менш затребуваний на американському ринку.

Уїлсон каже, що перші поставки чилійського та аргентинського часнику вже на шляху та прибудуть до Мексики на цьому тижні, а незабаром почнуться перші обсяги зі східного узбережжя. Південна Америка орієнтована на європейські та латиноамериканські ринки, так як вони, як правило, вирощують китайські сорти. Такий варіант не користується популярністю у Сполучених Штатах, хоча часник великого розміру як і раніше навний на північноамериканському ринку».

Іспанія виявилась великим гравцем

В останні роки Китай уповільнив свій експорт часнику до США. За словами Уїлсона, це в основному пов’язано з більш жорсткими нормами американського уряду щодо ввізних мит. Він також зазначає, що Іспанія в останні роки значно розширила свою присутність на ринку часнику.

«Уряду США вдалось стримати Китай від демпінгу часнику шляхом адаптації законодавства та введення більш жорстких імпортних мит. Так як деякі китайські експортери раніше знаходили лазівки, закриваючи свій бізнес та перейменувавши його, в результаті мільйони доларів ввізних мит залишилися невиплаченими. Що призвело до зростання цін на часник за останні роки».

«Найважливішим фактором є недавнє зростання Іспанії як країни-виробника часнику», – продовжує Уїлсон. «Ця країна стає великим гравцем на ринку часнику, іспанський сезон починається у кінці липня й на початку серпня. Країна безпосередньо конкурує з Каліфорнією та Мексикою. Іспанія знайшла прийнятний ринок для білого часнику. Одна з причин полягає у тому, що вони здатні конкурувати по вартості: всі етапи вирощування часнику вимагають ручної роботи, від збирання до упаковки. Кожна головка часнику повинна бути доопрацьована вручну. Процес механізації тут не працює так, як для інших свіжих продуктів. Це означає, що витрати на робочу силу є одним з основних факторів у цьому секторі».

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95


Джерело:

agf.nl

www.freshplaza.com


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

Leave A Comment