Ціна іспанського часнику нижче собівартості його виробництва

 

Незважаючи на гарне виробництво іспанського часнику в минулих роках, нинішній сезон почався невдало.

 

«Нам потрібні сезони з помірними цінами. Тим не менш, у цьому сезоні все трохи складніше через збільшення виробництва часнику у Китаї. Незважаючи на те, що іспанський часник домінує за якістю, Китай домінує на ринку країни в обсягах. Тому Китай має величезний вплив на ціни, які падають з початку сезону», – говорить Хуан Карлос Наварро (Juan Carlos Navarro), директор іспанської часникової компанії Big garlic. «Ціни на часник в Іспанії на початку сезону не були достатніми навіть для покриття витрат виробництва. Ми очікуємо, що ця ситуація зміниться після літа.»

За словами експортера, немає чіткого зв’язку між пропозицією та попитом на китайському ринку, так як продукт в останні роки у руках спекулянтів. «Ринок втрачає свою відкритість та вже не визначається попитом й пропозицією.»

Компанія Big garlic щорічно продає на ринок близько 10 мільйонів кілограм часнику, як власного виробництва, так й від виробників за контрактом. Компанія вирощує всі сорти часнику іспанського походження, у тому числі білий часник, Кастаньо (Castaño), фіолетовий Лас-Педроньерас (purple van Las Pedroñeras), а також білий й фіолетовий часник Spring. Крім того, на прохання своїх клієнтів компанія імпортує в міжсезоння часник й з інших областей походження.

 

 

Зростання експорту іспанського часнику

«Іспанський експорт часнику істотно виріс за останнє десятиліття – збільшився з 35% до більш ніж 85%», продовжує Наварро. Велика частина виробленого компанією часнику Manchegan призначена для експорту в Європу, Північну та Південну Америку, Африку та Австралію. А також поставляється оптовикам для підприємств роздрібної торгівлі.

«Популярність іспанського часнику зростає за кордоном. Поліпшується імідж продукту, що пов’язано з якістю сортів часнику, гарантією безпеки продукції, стабільними поставками та послугами (у порівнянні з іншими країнами походження, такими як Китай). Є навіть країни, які збираються купувати менше часнику з Китаю та імпортувати великі обсяги з Іспанії, незважаючи на більш високі ціни іспанського продукту. Я думаю, потенціал іспанського часнику на цих ринках слід розглядати й далі. Тому що, незважаючи на закупівлі, засновані на ціні, завжди є клієнти, які шукають продукт, який виділяється за якістю”.

 

 

За даними експортера, споживання часнику збільшується глобально, що пов’язано з універсальністю застосування продукту та корисними властивостями алліцина (активного інгредієнта часнику, який надає сприятливий вплив при діабеті, а також вважається природним антибіотиком). Наукові дослідження показали, що іспанський часник багатший на наявність аліцину, ніж інші сорти на ринку. Що, безумовно, сприяло зростанню його популярності.

«Такий часник має тривалий термін зберігання, але його врожайність на гектар значно нижче, ніж у інших сортів. Саме тому ми постійно працюємо над поліпшенням наших насіння часнику», – говорить Наварро.

Що стосується брендів у часниковому секторі, Наварро вважає, що за кожним брендом на першому місці має стояти якість та безпека продукції, репутація та соціальна відповідальність. Так як все більше і більше клієнтів надають великого значення цим аспектам.

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95


Джерело:

agf.nl


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

One Comment

  1. Роман-Reply
    03.09.2017 at 15:07

    Доброго дня. Мені потрібно насіння часнику та інформацію про його вирощування.

Leave A Comment