Іспанія: «Ми були змушені відкласти збут часнику»

 

Іспанська часникова кампанія стартувала кілька тижнів тому з реалізації першого білого та фіолетового часнику сортів Spring. Зараз йде підготовка до збирання решти фіолетового часнику, який є найбільш характерним в Іспанії через його органолептичні властивості.

 

У будь-якому випадку «поки неясно, чи постраждають посіви від граду, сильних дощів або високих температур. Нам доведеться почекати кілька днів, щоб зрозуміти, як будуть розвиватися події», – говорить Рафаель Поло (Rafael Polo), комерційний директор великої часникової компанії Coopaman.

Початок кампанії для сектора в цілому характеризується помітним падінням продажів, що було викликано нервозністю деяких виробників, які побоюються передчасного падіння цін. Це призвело до зниження цін нижче середнього рівня минулого року.

За словами Рафаеля Поло, «дві попередні кампанії були настільки гарними для виробників часнику, що привернуло багатьох інших дрібних та середніх виробників зайнятися виробництвом цієї сільгоспкультури. Враховуючи те, що ціни на китайський часник знижувалися в останні місяці та в очікуванні великого врожаю, ці виробники намагалися швидко збути свій продукт. Деякі з них продали часник за дуже низькими цінами. Це незрозуміло, оскільки запаси відсутні та міжнародний ринок був відносно порожній».

Враховуючи цю ситуацію, Coopaman був змушений відкласти свої продажі. «Ми практично не продали продукцію в червні. Ми вважали за краще почекати поки дрібні виробники перестануть продавати, й тепер продажі йдуть гладко. В даний час ми поставляємо близько 30 контейнерів на тиждень», – говорить Рафаель Поло. «Зараз ринок більш стабільний та спостерігається більш високий баланс між попитом та пропозицією», – додає він.

 

 

Хоча Європа завжди була найважливішим експортним напрямом для цієї компанії (клієнтська база продовжує зростати), треті ринки стають все більш важливими.

“Наші поставки часнику до Бразилії знаходяться на підйомі, ми відправляємо від 10 до 15 контейнерів на тиждень. Бразилія є другим за величиною в світі споживачем часнику, близько 400 мільйонів кілограмів на рік. Вони можуть покривати лише 60% ринкового попиту з власним виробництвом, тому решту потрібно імпортувати. Слід зазначити, що США також збільшують свої замовлення”, – стверджує Рафаель Поло.

Coopaman продає свій часник під брендом Pedroñete та в цьому році запустить свій новий бренд Ajoman.

“Ми виберемо тільки кращу якість для цього бренду, який буде продаватися з лейблой PGI Ajo Morado de las Pedroñeras. Ми вважаємо, це буде дуже затребуваний бренд, такий як й Pedroñete. Перші проби як на національному, так ц міжнародному рівні будуть проведені в серпні”.

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95


Джерело:

freshplaza.com


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

Leave A Comment