Перу. Виробники часнику мають високі очікування, незважаючи на спад світових цін

 

Попередні роки, провідні експортні компанії Перу, такі як White Lion Foods, мали досить прибуткові операції завдяки високим цінам на часник. Як передбачалося, ціни повинні були залишатися високими і в цьому році.

 

Але, як відомо, Китай та Іспанія збільшили свої виробництва, і це призвело до зниження світових цін на часник. Перуанська компанія White Lion Foods також збільшила власне виробництво приблизно на 20%. У минулому році компанія продала близько 70 контейнерів по всьому світу. У цьому році компанія планує продати близько 150 – 200 контейнерів, в середньому від 14 до 16 контейнерів на місяць.

Спад світових цін поки не сильно впливає на Перу. Однак бажання місцевих виробників продавати свій часник за торішніми цінами, залишиться не реалізованим.

 

 

Деякі постачальники в Китаї встановлюють ціну 8.5 дол. за коробку (10 кг).

У зв’язку з цим, перуанські компанії планують зосередитися на ринках, які мають бар’єри для китайських продуктів, таких як Бразилія, Мексика та Сполучені Штати. На цих ринках ціни тримаються трохи вище, ніж на таких ринках, як Канада та деяких Європейських країнах, де китайський продукт має великі канали збуту.

Також, White Lion Foods роблять ставку на фіолетовий часник та його експорт в Австралію. В минулому році вони експортували в Австралію два контейнера фіолетового часнику. Австралія є важливим ринком, й в цьому році перуанська компанія планує подвоїти експорт в цю країну.

 

 

На думку зазначеної компанії, фіолетовий часник не має великої конкуренції. Цей сорт має культивуватися у високогір’ї Перу, тобто на висоті 4000-400 метрів. Через подібні умови виробництва ціна цього сорту вище інших сортів.

В даний час вони намагаються підвищити цінність часнику, обробивши його зневодненням або заморожуванням, перетворюючи його на шматочки або часниковий порошок (для Мексики), так як зростає попит на ці продукти в азіатських країнах – Японії та Південної Кореї.

В цьому році вони почнуть пілотний проект щодо диверсифікації використання часнику та підвищення цінності продукту. Крім того, вони користуються підтримкою Міністерства промисловості Перу, яке наприкінці проекту буде фінансувати дослідницьку кампанію. Заморожений часник має відмінні від свіжого часнику тарифи. Тому він стає зовсім іншим продуктом, до такої міри, що є країни, де виробники не можуть експортувати свіжий часник, але можуть відправляти заморожений часник. В результаті такий часник стає конкретним продуктом для конкретних ніш.

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95

 


Джерело:

freshplaza.com


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

Leave A Comment