Низька врожайність в Каліфорнії та проблеми з китайськими поставками – причина напруженості на американському ринку часнику

Виробництво часнику в світі знаходиться на підйомі завдяки тому, що в останні роки фермери заробляють на обмежених постачаннях. В основному ж збільшення обсягів виробництва пов’язане з тим, що для вирощування часнику стало використовуватись більше земельних угідь.

 

Американський ринок часнику залишається напруженим через погану врожайность у Каліфорнії, а також проблем з поставками з Китаю. В результаті підвищилися ціни, що спонукало фермерів вийти на ринок або розширити свої сільгоспугіддя.

В цей час року у США переважна більшість місцевого часнику вирощується у Каліфорнії. В іншому американський ринок часнику складається з імпорту з Китаю й, все частіше, з Іспанії.

Джим Провост (Jim Provost) з провідної часникової компанії США «I Love Produce» резюмує: «Виробництво в усьому світі знаходиться на підйомі у зв’язку із збільшенням площ, засіяних у великих районах вирощування. Основні виробничі території північної півкулі, включаючи Каліфорнію, Іспанію та Китай, збільшили площу часнику. Фермери та виробники в умовах щільного конкурентного ринку в останні 2 роки були зацікавлені вирощувати більше часнику».

 

 

Збільшення виробництва ускладнюється поганим кліматом та браком робочої сили

Незважаючи на зростання виробництва в усьому світі, виробники зіткнулися з іншими проблемами: доведення посівних площ до високої врожайності часнику, а також збільшення якості продукції, що продається.

«Негативним фактором зіграв клімат, що створило проблеми для виробництва. Каліфорнійський часник постраждав від вологої весни та спекотного періоду збору врожаю, в залежності від того, де були розташовані сільгоспугіддя. В Іспанії також були проблеми з дощем під час збору врожаю. Ще одна серйозна проблема в усьому світі полягала в браку робочої сили для збору врожаю та упаковки часнику», – продовжує Джим.

Американський ринок воліє великий білий часник

У США клієнти не здаються прискіпливими, коли справа доходить до різноманітності часнику, який вони віддають перевагу. Якщо тільки він великий та білий.

«Американський ринок воліє великий білий часник. Різноманітність є менш важливою проблемою, ніж розмір часнику (як правило, 5.5 см та вище) та його білий сорт. Меншим попитом в США користується фіолетовий часник. Такий часник в основному користується попитом на ринках, які спеціалізуються на азіатських та латиноамериканських пропозиціях”, – говорить Джим.

Виробники в США відчувають тиск з боку імпорту

Оскільки імпорт часнику є постійним фактором на американському ринку, фермери відчувають тиск, незважаючи на ретельно сформульовані закони для їх захисту.

Відповідаючи на питання про те, як фермери часнику у США відносяться до імпорту, Пропост пояснює: «Китайський часник має постійне антидемпінгове замовлення на імпорт у США, який допоміг стабілізувати вітчизняну промисловість, але як і раніше викликає постійну заклопотаність у американських виробників. Іспанський часник також став основним чинником на американському ринку за останні кілька років, який одночасно був й конкурентом місцевого виробництва часнику й доповненням до їх постачання».

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95


Джерело:

freshplaza.com


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

Leave A Comment