Іспанський ринок часнику зазнає труднощів експорту через низькі ціни в Китаї

 

Виробничий сектор часнику в Кордові (Córdoba) зазнає важкий час через падіння цін на китайському ринку. Іспанські виробники вважають, що експорт місцевого часнику набере свої обороти тоді, коли Китай звільниться від надлишку свого часнику.

 

Останні кілька років найбільший виробник часнику в світі – Китай, зазнавав послідовні неврожаї. У зв’язку з чим, ціни на часник були вище, ніж у цьому році. Значне зниження цін у цьому році викликано збільшенням виробничих площ в Китаї, що призвело до надлишку продукції. Це привело Іспанію до того, що вона втратила двох своїх основних покупців: Бразилію та Тайвань.

Ефект доміно призвів також до того, що ціни на місцевий часник знижуються, експорт часнику істотно сповільнюється. Президент компанії виробників часнику Монтальбан (productores de ajo de Montalbán), Мігель дель Піно (Miguel del Pino) впевнений, що зміни відбудуться вже найближчим часом, коли Китай пройде пік продажів своїх надлишків та відновить свої звичайні ціни.

Хорошим фактором, який дає впевненість виробникам місцевого часнику є наявність квоти, встановленої Європейським союзом на купівлю іноземних товарів. Як встановлено, європейські країни можуть отримати тільки близько 55 мільйонів кілограм часнику з Китаю, 19 з Аргентини та шести інших країн. При цьому, Європа має потребу у більшому обсязі часнику для задоволення попиту країн, які масово споживають часник.

Таким чином, склади іспанського часнику залишаються заповненими в очікуванні змін на міжнародному ринку. У той же час, часник продовжує продаватися, однак не за тією ціною, яка очікувалася на початку кампанії. Ринок цін продовжує коливатися.

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95

 


Джерело:

sevilla.abc.es


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

2 Comments

  1. Сергій-Reply
    24.06.2017 at 15:38

    Україні потрібно виробляти конкурентноспроможний часник, побудувати ефективну логістику і систему продажу!
    Особливу увагу приділяти не тількі якості, але і конкурентноспроможності часнику.
    Діємо!

    • Andrey-Reply
      28.06.2017 at 10:49

      Повністю погоджуємося з Вами. Все це не просто, але нас, однодумців, вже не мало і ми не зупинимось ))

Leave A Comment