Іспанія: Фіолетовий часник з Лас-Педроньєрас презентують в Costco

 

Близько десятка рекламних акцій в міжнародній мережі гіпермаркетів Costco Wholesale будуть проведені стосовно презентації іспанського часнику з захищеним географічним значенням –  фіолетовий часник з Лас-Педроньєрас (Ajo Morado de Las Pedroñeras).

 

Такі заходи будуть проведені в магазинах  Мадриду і Севільї в березні, квітні і травні 2017.

Фіолетовий Часник з Лас-Педроньєрас буде просуватися по захищеному географічному значенню (IGP – Indication Geografica Protegida)  компанією  Coopaman.

фиолетовый чеснок из испании с защищенным географическим происхождением Лас-Педроньерас

 

Ці акції будуть спрямовані на професіоналів в готельно-ресторанному секторі, які закуповуються в Costco.

Метою даної акції є показати професійним рестораторам різницю між стравами, які  приготовлені  з фіолетовим часнику з Лас-Педроньєрас і тими, в яких використано інші сорти часнику, щоб вони могли відкрити для себе інтенсивність і гастрономічну силу, цього місцевого  сорту  часнику.

Крім того, якість часнику з захищеним географічним значенням,  дозволить виробникам представити цей продукт на міжнародний ринок через більш ніж 702 точок розповсюдження, які Costco має по всьому світу.

 

фиолетовый чеснок из испании с защищенным географическим происхождением Лас-Педроньерас

 

Деталі промоушену

Акції включають в себе надання клієнтам рекламних та інформаційних матеріалів, розіграшів, і дегустації блюд, зроблених з фіолетовим часником з Лас-Педроньєрас.

 

Блюда які обрані для дегустації – це тости з паштетом, чіпси, сир Manchego на тості, Авокадо з паштетом із куріпки – все з фіолетовим часником.

фиолетовый чеснок из испании с защищенным географическим происхождением Лас-Педроньерас

 

Costco Wholesale має 705 супермаркетів:

  • 493 – США
  • 90 – Канада
  • 36 – Мексика
  • 27 – Великобританія
  • 25 – Японія
  • 12 – Південна Корея
  • 12 – Тайвань
  • 8 – Австралія
  • 2 – Іспанія

 

фиолетовый чеснок из Испании с защищенным географическим происхождением Лас-Педроньерас

Costco забезпечує професіоналів індустрії готельно-ресторанного бізнесу гастрономічних продуктами високої якості за конкурентними цінами. Ця і компанія має 189 000 співробітників по всьому світу, продає в середньому на 116  мільярдів доларів на рік.

 

Відео з оглядом іспанського часнику з захищеним географічним походженням

AJO MORADO DE LAS PEDROÑERAS

 


Джерело: agroalimentariaclm.com

 


Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування і бізнес на часнику  – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

Leave A Comment