Аргентина: бразильська криза не зменшила попит на аргентинський часник

У поточному сезоні продаж аргентинського часнику зріс на 30%. Існують непогані перспективи на 2017 рік.

Економічні ускладнення в Бразилії не вплинули на попит на часник з Аргентини.

У поточному сезоні продажів, який почався у вересні 2015 року і по квітень 2016 року, було експортовано часнику на $ 106 млн, що еквівалентно 57 тисяч тонн ($ $ 1,85 за кг). Це сума експорту не з усієї Аргентини, а з однієї провінції Мендоса, в якій вирощується близько 90% всього аргентинського часнику. Очікується, що в кінці сезону, який закінчується в серпні, сума експорту часнику складе US $ 120 млн. на 30% більше ніж у попередньому сезоні.

85% часнику, вирощеного в Мендоса, продається до Бразилії, так що для Аргентини важливо, що, незважаючи на економічний спад у Бразилії, попит на часник залишився незмінним. Це пов’язано з двома причинами.

По-перше, тому що цей продукт вважається одним з основних в продовольчій корзині бразильців і тому попит залишається постійним.

По-друге, попит залишається незмінним у зв’язку з подорожчанням китайського часнику. Що призвело до того, що аргентинські виробники змогли з ним конкурувати більш успішно.

У цьому сезоні оптова ціна на китайський часник в Бразилії становить близько $ 20 США за упаковку (ймовірно, 10кг), в той час як в минулому сезоні ціна на часник становила US $ 15.

Купити український часник у нас: (050) 657 74 75, (096) 054 76 81

“Ці фактори сприяють дуже хорошому сезону для виробників і експортерів часнику”, зазначив Гільєрмо Сан-Мартін, генеральний координатор Асоціації виробників, пакувальників і експортерів часнику, цибулі та суміжних галузей (Asocamen).

chesnok v argentine2

Збільшення експорту аргентинського часнику також очікується і в наступному сезоні. Це припущення грунтується на інформації про збільшення площ, задіяних під посадку часнику і на зменшенні витрат фермерів через зниження податків на заробітну плату.

Однак, місцеві фахівці звертають увагу виробників часнику на необхідність розширення і диверсифікації експортних ринків. Оскільки 85% вирощеного часнику продається в одну країну – Бразилію. Тепер аргентинські виробники націлюються на США, Мексику і Європи.

І це серйозна заявка для конкуренції на світовому ринку, оскільки Аргентина є третім за величиною експортером часнику після Китаю та Іспанії.

Згідно з даними, опублікованими Інститутом економічних досліджень Аргентини (НВО), продажу часнику за кордоном зросли на 67% в першому кварталі 2016 року порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Цей відсоток вище ніж середньому по країні для експорту сільськогосподарської продукції в цілому – зростання склало 44%.

Покращити темпи зовнішньої торгівлі допомогли зниження податків на експорт та усунення інших бар’єрів

Незважаючи на підвищення конкурентоспроможності шляхом девальвації національної валюти і зниження податків, деякі виробники скаржаться на інфляцію і зростання витрат, пов’язаних з закупівлею палива.


Оригінал статті здесь


Зібрав інформацію: Андрій Марченко

Leave A Comment