Аргентина, Сан Хуан. Повільність поставок на міжнародні ринки

 

Зовнішні продажи часнику не просуваються тими темпами, що очікувались на початок поточної кампанії.

 

«Ця кампанія комерційно слабша ніж попередні», відзначив для інтернет видавництва Diario de Cuyo Хуан Марреллі (Juan Marrelli) під час візиту на свій склад.

За словами Марреллі та інших часниководів, ця кампанія дуже хороша в плані здоров’я та якості культури. Погода була сприятливою, та в більшості часникових районах Сан-Хуана (San Juan) не було виявлено ніяких хвороб часнику. Калібр дуже хороший, і як наприклад у випадку врожаю Хуана, більше 30% головок часнику становлять 7 калібр.

«Часник у цьому сезоні посаджений на 1100 га, що на 40% більше, ніж у минулому році (700 га). Але я не знаю, чи ми будемо садити більше у наступному році», продовжує Хуан.

Однак згідно з даними, наданими Торгово-промисловою палатою, з цими цифрами Сан-Хуан дуже далекий від 3200 гектарів, закладених у 2011-2012 роках, та 8,5 млн. доларів США у іноземній валюті, отриманої за рахунок експорту близько 4 мільйонів кілограмів цієї благородної цибулини. Сан-Хуан засаджує 80% своєї культивуючої поверхні білим часником, решту  – рожевим та крихітною частиною «Колорадо».

«У 2011 році у нас було близько 16 складів для експорту, сьогодні близько 6 складів. Значний зовнішній продаж спостерігається з трьох складів. У департаменті Калингаста (Calingasta) був тільки один склад та майже 200 гектарів з 500 історично закладених”.

«Наша регіональна економіка ускладнюється відсутністю конкурентоспроможності, нам потрібен диференційований обмінний курс, збільшення відшкодування та більш вигідні торгові угоди на ринках», – додає він.

«Нарешті, у цьому році Китай вийшов  на міжнародний ринок з великим обсягом та з дуже низькими цінами. Іспанія також має великі пропозиції. Тому покупці чекають ще більшої кількості угод. Тим неменш, імпортери зацікавлені у свіжому часнику Сан-Хуана через його високу якоість, необхідну для більш вимогливих ринків».

«Європа зацікавлена у нашому ринку, наприклад, у моєму випадку 70% зовнішніх продажів припадає на Францію та інші сусідні країни, а решта – на США. Обидва ринки вимагають якісного продукту».

Президент Палати виробників, пакувальників та експортерів часнику (Cámara de Productores, Empacadores y Exportadores de Ajos y Afines ) Альфредо Фігероа (Alfredo Figueroa) зазначив «складність питання полягає у вартості витрат. Ми розробили кампанію, враховуючи витрати на збір врожаю, паливо та електроенергію. Однак обмінний курс не коригується з урахуванням інфляції.»

На закінчення він додав, що дуже сприятливим моментом є те, що уряд провінції дозволив фінансувати лінії для збору врожаю, диференціювавши національну макроекономічну політику від провінційної.

 

Український часниковий кооператив “УкрАП” пропонує:

(050) 657 74 75; (067) 446 52 95


Джерело:

diariodecuyo.com.ar


Розмістив: Андрій Марченко


Щоб отримувати актуальну інформацію про вирощування та бізнес на часнику – підписуйтесь на нас в Facebook, або впишіть свій e-mail у форму праворуч.

Leave A Comment


Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/stroypom/ukrup.com.ua/www:/home/stroypom/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/stroypom/ukrup.com.ua/www/wp-includes/functions.php on line 2101